Reklama

Kompromitacja i afera w PZPN. Cezary Kulesza podejmuje desperacką próbę ratunku

28/07/2023 08:15

Ostatnie tygodnie przyniosły ogromne zamieszanie i niepokój w Polskim Związku Piłki Nożnej (PZPN). Działacze mają dość niestabilnego zarządzania Cezarego Kuleszy, a sam prezes planuje wprowadzić znaczące zmiany w komunikacji, aby odbudować swoje dotknięte skandalem i kontrowersjami wizerunkiem. Pierwsze nieoficjalne decyzje już zapadły, ale nastroje w związku są dziś bardzo mieszane - od zniechęcenia i zażenowania wśród członków zarządu i pracowników do chęci naprawy wizerunku.

Kompromitacja i afera w PZPN. Według informacji ujawnionych przez Szymona Jadczaka z Wirtualnej Polski, nowym rzecznikiem PZPN ma zostać Tomasz Kozłowski, dotychczasowy szef działu politycznego oddziału "Faktu" pochodzący z Wrocławia. Kozłowski zrezygnował już z pracy w dzienniku, co wskazuje na jego przyszłe zaangażowanie w komunikację związku. Jednakże wybór dziennikarza związanego z firmą Publicon, która jest powiązana z rządem, wywołuje kontrowersje wśród pracowników PZPN. Firma Publicon ma obecnie wpływ na związek, co budzi obawy o jej nadmierne wpływanie na decyzje związku.

Kompromitacja i afera w PZPN

Przedstawiciele PZPN wskazują, że sytuacja w związku jest skomplikowana, a prezes Cezary Kulesza traci kontrolę nad wydarzeniami. Wielki kryzys w związku doprowadził do ograniczenia wpływów Piotra Szefera, który wcześniej zajmował się wizerunkiem Kuleszy. Jednakże, po serii wewnętrznych konfliktów, Szefer zrezygnował z pracy w PZPN.

Aby ratować swój wizerunek, Cezary Kulesza planuje przeprowadzić ofensywę medialną. Niestety, próba wywiadu z prezesem w celu wyjaśnienia kontrowersji została zawieszona, co dodatkowo utrudnia sytuację i wywołuje jeszcze więcej pytań i spekulacji.

Tomasz Kozłowski - nowy rzecznik PPN?

Nowy rzecznik, Tomasz Kozłowski, ma zatem ogromne zadanie - zreformować komunikację w związku po serii wizerunkowych wpadek. Dotychczasowa rzeczniczka Aleksandra Rosiak nie sprawdziła się w swojej roli, więc Kozłowski musi zadbać o kontakty z mediami oraz zdobyć odpowiednią wiedzę na temat piłki nożnej.

Decyzja o zmianach w komunikacji jest częścią próby odbudowania wizerunku PZPN i uniknięcia kolejnych kompromitacji. Jednakże, na drodze związku wciąż stoją wiele trudności, a nastroje wśród działaczy są rozchwiane i niejednoznaczne. Czy nowe działania i zmiany rzeczywiście przyniosą poprawę wizerunku związku, pozostaje do sprawdzenia w przyszłości.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Reklama

Wideo checkPRESS.pl




Reklama
Wróć do