
Biuro Organizacyjne Międzynarodowych Pokazów Lotniczych Air Show Radom 2025 poinformowało, że wszyscy, którzy kupili bilety na tegoroczną edycję, otrzymają pełny zwrot kosztów. Proces zostanie przeprowadzony w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odwołania wydarzenia.
W miniony czwartek jako jedna z pierwszych redakcji poinformowaliśmy o katastrofie lotniczej myśliwca F-16, w której zginął major Maciej Krakowian.
Jak wyjaśniono w oficjalnym komunikacie, zwrot nastąpi zgodnie z kolejnością zakupu i przy użyciu tej samej metody płatności, którą dokonano transakcji.
Decyzja o odwołaniu imprezy została podjęta po katastrofie lotniczej, do której doszło w czwartek wieczorem. Podczas treningu przed pokazami rozbił się polski samolot F-16, pilotowany przez majora Macieja „Slaba” Krakowiana.
Był to jeden z najbardziej doświadczonych i cenionych polskich pilotów, lider Tiger Demo Team, wielokrotnie prezentujący swoje umiejętności na krajowych i międzynarodowych pokazach. Major Krakowian zginął na miejscu, a tragedia wstrząsnęła środowiskiem lotniczym w Polsce i poza jej granicami.
Air Show w Radomiu od lat przyciągało tysiące widzów i pasjonatów lotnictwa. Tegoroczna edycja miała odbyć się w najbliższy weekend. Po wypadku organizatorzy uznali, że kontynuowanie przygotowań nie jest możliwe.
Od rana w piątek na lotnisku i w Radomiu widoczne były symbole żałoby, a w mediach społecznościowych pojawiły się tysiące wpisów upamiętniających majora Krakowiana.
Zwroty za bilety realizowane będą maksymalnie w ciągu 14 dni,
procedura zwrotu odbędzie się automatycznie – nie trzeba składać dodatkowych wniosków,
pieniądze zostaną zwrócone tą samą metodą płatności, którą dokonano zakupu.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie