Reklama

Śmiertelny wypadek na S8. Kobieta wjechała pod prąd i zginęła na miejscu

W czwartek nad ranem tuż przed godziną 4:00, doszło do tragicznego wypadku na drodze ekspresowej S8, na obwodnicy Ostrowi Mazowieckiej. Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że 35-letnia kobieta prowadząca Audi wjechała na ekspresówkę pod prąd i zderzyła się czołowo z Volkswagenem.

Pomimo szybkiej reakcji służb ratunkowych i przewiezienia obu uczestników zdarzenia do szpitala, życia 35-letniej mieszkanki woj. mazowieckiego nie udało się uratować. Kierowca Volkswagena, 32-latek z województwa podlaskiego, nie odniósł poważnych obrażeń. Był trzeźwy w chwili zdarzenia.

W wyniku wypadku trasa w kierunku Białegostoku została całkowicie zablokowana. Policjanci zorganizowali objazdy przez miasto Ostrów Mazowiecka, kierując ruch do węzła Podborze. Na miejscu przez kilka godzin pracowały wszystkie służby.

Co zrobić, gdy wjedziesz pod prąd na autostradzie lub drodze ekspresowej?

Cofanie lub zawracanie na autostradzie czy drodze ekspresowej to poważne wykroczenie, za które grozi kara 300 zł oraz aż 10 punktów karnych.

Nawet jeśli zorientujesz się, że wjechałeś pod prąd, nie wolno podejmować samodzielnych manewrów, takich jak zawracanie czy jazda dalej z nadzieją na najbliższy zjazd.

Takie działania mogą skończyć się tragicznie. W takiej sytuacji należy postępować zgodnie z zaleceniami Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad: zatrzymaj się w bezpiecznym miejscu na pasie awaryjnym, włącz światła awaryjne i natychmiast skontaktuj się z policją lub służbą drogową, która pomoże ci bezpiecznie opuścić drogę. Aby zapobiegać tego typu pomyłkom, przy wielu wjazdach na drogi szybkiego ruchu ustawiono żółte tablice ostrzegające przed wjazdem pod prąd.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Źródło: Policja
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo checkPRESS.pl




Reklama
Wróć do