Reklama

Szefowa sztabu Rafała Trzaskowskiego przeprasza za porażkę w wyborach prezydenckich


Wioletta Paprocka, szefowa sztabu wyborczego Rafała Trzaskowskiego, zabrała we wtorek głos po przegranej swojego kandydata w wyborach prezydenckich.


W emocjonalnym wpisie opublikowanym w mediach społecznościowych przeprosiła wyborców i zespół za wynik kampanii.

– Przepraszam. Mieliśmy świetnego kandydata, uczciwego i dobrego człowieka, a nie dowieźliśmy – napisała Paprocka.

Trzaskowski z minimalną stratą do Nawrockiego

W drugiej turze wyborów prezydenckich, która odbyła się w niedzielę 1 czerwca, kandydat Koalicji Obywatelskiej Rafał Trzaskowski uzyskał 49,11 proc. głosów.

Zwycięzcą został Karol Nawrocki, wspierany przez Prawo i Sprawiedliwość, zdobywając 50,89 proc. poparcia. Różnica między kandydatami wyniosła niespełna 370 tys. głosów.

"Dziękuję za wsparcie, przepraszam za wynik" – osobisty wpis Paprockiej

W swoim wpisie Paprocka podkreśliła ogromne zaangażowanie całego zespołu kampanijnego oraz społeczne wsparcie, jakie otrzymywał Trzaskowski. – Dziękuję, bo mieliśmy od Was ogromne wsparcie. Jesteście wspaniałym teamem – napisała.

Zaznaczyła również, że kandydat KO „zrobił wszystko, co mógł” i zaapelowała do swoich odbiorców, by nadal wspierali Trzaskowskiego.

Wybory prezydenckie 2025 – kampania pełna emocji

Pierwsza tura wyborów prezydenckich odbyła się 18 maja, a druga – 1 czerwca. Kampania była dynamiczna i emocjonalna, a jej finał przyniósł bardzo wyrównany wynik. Mimo mobilizacji elektoratu Rafał Trzaskowski po raz drugi przegrał walkę o prezydenturę.

Deklaracja Wioletty Paprockiej stanowi jeden z pierwszych publicznych głosów autorefleksji ze strony sztabu KO po ogłoszeniu wyników.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Źródło: PAP Aktualizacja: 03/06/2025 12:13
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo checkPRESS.pl




Reklama
Wróć do