Reklama

Tradycja meblościanki: Komedia wyborcza na latarniach

29/03/2024 06:52

Wybory samorządowe, czas, kiedy politycy zamieniają swoje wizerunki w tanie dekoracje na latarniach, udając, że to jest sposób na zdobycie naszych głosów. Ale czy naprawdę ktoś się na to nabiera, czy po prostu kręci głową ze śmiechu?

Wybory samorządowe i banery zaśmiecające ulice. Świat polityki lokalnej zamienia się w prawdziwa komedia, ale nie zawsze w taki sposób, w jaki byśmy chcieli. Widok latarni przyozdobionych kolejnymi płytami meblowymi słabej jakości z uśmiechniętymi twarzami kandydatów jest jak scena z absurdalnej sztuki teatralnej. Ale czy ktoś naprawdę wierzy, że to pomoże im zdobyć nasze głosy?

Politycy "wieszani na latarniach"

Politycy traktują wieszanie dykt na latarniach jakby to była najnowsza innowacja w politycznym marketingu, podczas gdy w rzeczywistości jest to jedynie powód do śmiechu dla przechodniów.

Może zamiast wieszać kolejne płytki na ulicach, powinniśmy zorganizować konkurs na najbardziej kreatywny sposób promocji, gdzie zwycięzcą zostanie ten, kto zrobi coś więcej niż tylko wieszenie swojego wizerunku na latarniach. Bo czy naprawdę ktoś głosuje na kandydata tylko dlatego, że jego twarz wisiała na latarni?

Konkursowa latarnia

Wybory samorządowe i banery, co z nimi zrobić? Być może lepiej byłoby, gdyby w tym konkursie brała udział także latarnia, która przetrwa najdłużej bez płyt meblowych, jako symbol buntu przeciwko tej absurdalnej tradycji. Ale póki co, tradycja meblościanki jest jak najlepsza komedia, której nikt nie chce przegapić.

Może czas, aby politycy zaczęli traktować wybory poważnie i zamiast udawać, że wieszanie dykt na latarniach to sposób na zdobycie naszych serc, zaczęli działać na rzecz rzeczywistych potrzeb naszych społeczności. A może po prostu zaczęli wieszać memy zamiast swoich zdjęć lub chociaż hasło z jedną inicjatywą którą zrobili dla mieszkańców.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Reklama

Wideo checkPRESS.pl




Reklama
Wróć do