Reklama

Stefan Niesiołowski komentuje obroną aresztowanej Urszuli przez Radio Maryja

Stefan Niesiołowski komentuje działania Radia Maryja i Tadeusza Rydzyka w sprawie obrony osób aresztowanych za nadużycia w Funduszu Sprawiedliwości. Profesor odniósł się do wystąpienia ojca oskarżonej Urszuli, która doradzała Marcinowi Romanowskiemu m.in., jak uniknąć odpowiedzialności karnej za przestępstwa.

W ostatnich dniach Stefan Niesiołowski, były polityk i znany krytyk skrajnej prawicy, ostro skomentował działania Radia Maryja oraz jego założyciela, ojca Tadeusza Rydzyka, w kontekście obrony osób aresztowanych za nadużycia w Funduszu Sprawiedliwości.

Stefan Niesiołowski ostro o narracji mediów Rydzyka 

Niesiołowski w swoim oświadczeniu napisał:

Szczujnia w akcji, teraz uruchomili tatusia aresztowanej za korupcję „bohaterki” taśm Mraza. Jest dzielna niezłomna, bo z opus dei. Gdzie się przyjrzeć to albo z opus dei, albo z ordo iuris. Głęboko sięgają wpływy wrogów Polski, ale oczyścimy nasz kraj ze złogów nacjonalizmu.

Komentarz Niesiołowskiego odnosi się do medialnej kampanii prowadzonej przez Radio Maryja i ojca Rydzyka, która ma na celu obronę osób związanych z Funduszem Sprawiedliwości, a oskarżonych o korupcję i inne nadużycia. 

W swojej wypowiedzi były polityk wyraźnie podkreśla, że działania te mają na celu wprowadzenie w błąd opinii publicznej i obronę osób, które jego zdaniem słusznie znalazły się w areszcie.

Niesiołowski zwraca uwagę na powiązania osób bronionych przez Radio Maryja z konserwatywnymi organizacjami, takimi jak Opus Dei i Ordo Iuris. Jego zdaniem, wpływy tych organizacji są szerokie i szkodliwe dla Polski. Podkreśla, że walka z korupcją i nacjonalizmem jest kluczowa dla przyszłości kraju.

 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Źródło: checkpress.pl
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo checkPRESS.pl




Reklama
Wróć do